Jeigu neradote atsakymo į Jus dominantį klausimą, susisiekite el.p info@doof.lt

Kaip užsisakyti maistą?

Užsisakyti Jums tinkamą planą galite internetu, el.paštu info@doof.lt arba telefonu darbo dienomis nuo 9 iki 16 valandos. Jeigu nežinote kokį planą pasirinkti, pasinaudokite skiltimi “skaičiuoklė”.

Summary

Article Name
Dažniausiai užduodami klausimai

Kaip įsigyti dovanų kuponą?

Dovanų kuponą užsakyti galite el.paštu info@doof.lt ir mes atsiųsime Jums sąskaitą apmokėjimui, o gavę mokėjimą – dovanų kuponą.

Summary

Article Name
Dažniausiai užduodami klausimai

Ar galiu sustabdyti arba perkelti į kitą laiką užsakymo vykdymą?

Taip, jeigu išvykstate ar dėl kitų priežasčių norite tam tikram lakui nukelti „Doof“ mitybą, prašau mus informuoti iš anksto – prieš 2 darbo dienas. Užsakius 5 dienų planą sustabdymo/keitimo galimybės nėra. 14 dienų bei mėnesio planas turi 2 stabdymo/keitimo galimybes, o dviejų mėnesių ir daugiau – 3 stabdymo/keitimo galimybes.

Summary

Article Name
Dažniausiai užduodami klausimai

Ar galiu atsiimti maistą pats?

Kol kas šios paslaugos neteikiame.

Summary

Article Name
Dažniausiai užduodami klausimai

Per kiek laiko maistas turi būti suvartotas?

Patiekalai turi būti suvartoti per 24 valandas nuo pristatymo.

Summary

Article Name
Dažniausiai užduodami klausimai

Kaip šildyti gautą maistą?

Patiekalai gali būti šildomi indelyje (kurie pažymėti karštu patiekalu) be dangtelio mikrobangų krosnelėje (2-3min) arba orkaitėje (5-10 min iki 100°C). Jeigu yra įdėtas padažas su atskiru indeliu, prašau išimti jį prieš šildant.

Summary

Article Name
Dažniausiai užduodami klausimai

Kuriuose indeliuose esantį maistą šildyti galima, o kuriuose ne?

Indeliai, pažymėti karšto patiekalo ženklu yra šildomi. Šią informaciją rasite jūsų maisto plano lape.

Summary

Article Name
Dažniausiai užduodami klausimai

Ar pristatymas yra nemokamas?

Pristatome iki 10 km. skaičiuojant pagal Google Map keliais nuo centrinio Vilniaus pašto Gedimono pr. 7. Viršijus 10 km. kiekvienas papildomas kilometras apmokestinamas – 0,39 Eu.

Summary

Article Name
Dažniausiai užduodami klausimai

Kokiu laiku pristatote užsakymus?

Užsakymai pristatomi ryte nuo 5:00 – iki 7:00 arba ryte nuo 9:00 – iki 11:00. Pildydami užsakymo formą pasirinkite Jums patogų laiką iš galimų. Užsakant maistą ne vienai dienai, pristatymo laikas išlieka toks, kokį nustatėte užsakymo metu.

Summary

Article Name
Dažniausiai užduodami klausimai

Ar pristatote savaitgaliais?

Ne, tačiau pateikus užklausą galime penktadienį pristatyti dvigubą maisto komplektą.

Summary

Article Name
Dažniausiai užduodami klausimai

Ar galiu pakeisti pristatymo laiką?

Taip, pristatymo laikas gali būti koreguojamas iš anksto mus informavus el.p info@doof.lt prieš 2 d.d.

Summary

Article Name
Dažniausiai užduodami klausimai

Kaip vyksta pristatymas?

Maistas kasdien Jums pristatomas į nurodytą vietą pasirinktu laiku. Jeigu užsakėte vienai dienai, patiekalus indeliuose pristatysime vienkartiniame maišelyje, o jeigu užsakymas  5 dienų ar daugiau, maistą pristatysime šaltkrepšyje su šaldymo elementu, kuris užtikrins maisto kokybę pristatymo metu.

Summary

Article Name
Dažniausiai užduodami klausimai

Ar galiu už maistą atsiskaityti grynaisiais pinigai?

Taip. Grynaisiais pinigais galite atsiskaityti užsisakydami ne mažesnį planą kaip 5 d.d. (Savaitės). Atsiskaitant grynaisiais yra taikomas 3€  administracinis mokestis, kuris bus įtrauktas į bendrą sąskaitą atvežtą kurjerio, taip pat turėsite pasirašyti pinigų priėmimo kvitą.  Apie norą atsiskaityti grynaisiais turite informuoti iš anksto. Apmokėti grynaisiais galima užsakymus iki 600€ .

Summary

Article Name
Dažniausiai užduodami klausimai

Ar galiu už maistą atsiskaityti pavedimu?

Taip.

Summary

Article Name
Dažniausiai užduodami klausimai

Kaip apmokėti turint „Dovanų kuponą“ ?

Darykite įprastą užsakymą. Išsirinkite norimą mitybos planą, pasirinkite laiką ir pan. Priėjus prie mokėjimo, į skiltį „nuolaidos/dovanų kodas“ įveskite unikalų skaičių esantį ant jūsų turimo kupono, ir esanti suma minusuosis.

Summary

Article Name
Dažniausiai užduodami klausimai

Ką daryti su plastikiniais indeliais?

Indelių grąžinti neprivalote, tačiau tausodami gamtą, kviečiame prie šio gražaus tikslo prisijungti ir Jus. Panaudotus indelius sandariai uždarykite ir patalpinkite į šaltkrepšį, o mes savo ruožtu pasirūpinsime rūšiavimu. Ačiū

Summary

Article Name
Dažniausiai užduodami klausimai

Ką daryti su šaltkrepšiu?

Šaltkrepšį  paduokite ryte kurjeriui, arba tiesiog palikite už durų jog mes galėtume juos paimti, ir palikti naują dienos komplektą. Jeigu užlaikysite bent du šaltkrepšius ir negrąžinsite, sekančias dienas maistą pristatysime vienkartiniame maišelyje (0,5€/vnt.).

Summary

Article Name
Dažniausiai užduodami klausimai

Kaip sužinoti kuris planas man yra tinkamiausias?

Tai galite pasitikrinti skaičiuoklėje, arba susisiekę su mumis el.paštu info@doof.lt

Summary

Article Name
Dažniausiai užduodami klausimai

Ar šis maistas tinka tik sportuojantiems?

Sportuoti nėra būtina, tačiau sportas stipriai prisideda prie dar geresnių rezultatų ir sveikatos. Suvedę duomenis į skaičiuoklę mes Jums parinksime tinkamiausią planą bei padėsime pasiekti rezultatų skaniai ir sveikai!

Summary

Article Name
Dažniausiai užduodami klausimai

Ar galima maistą gauti vienkartiniuose maišeliuose?

Taip, maišelio kaina – 0,5€/vnt.

Summary

Article Name
Dažniausiai užduodami klausimai

Ar galiu atšaukti likusį užsakymo laiką ir atgauti pinigus?

Užsakant maistą ilgesniam laikui yra taikomos nuolaidos, tad nutraukus užsakymą anksčiau nei baigiasi terminas, kaina už visas jau panaudotas dienas bus perskaičiuojama pagal 1 d.d maisto komplekto įkainius. Tačiau visada galite paslaugą užsisakyti keletai dienų ir įsitikinti ar mūsų tiekiamas maistas atitinka Jūsų poreikius.

Summary

Article Name
Dažniausiai užduodami klausimai

Kaip elgtis, jeigu negaliu pasiimti paruošto maisto?

Maistą, kuris jau yra pagamintas, padovanosime Maisto bankui, kuris mielai priims jį.

Summary

Article Name
Dažniausiai užduodami klausimai

Summary
Article Name
Dažniausiai užduodami klausimai